Pages

Jumat, 24 September 2010

Stuck in a moment


What can you do, when you’re stuck in a moment and everything seem run so fast?. Pertanyaan tersebut selalu memenuhi benak saya belakangan ini. Nggak tau kenapa saya merasa lelah dengan masalah yang saya hadapi. It’s hard to keep going and pretend all is fine. It’s hard to stop what you’ve start.

Akhir-akhir ini saya sering mikir ingin berada di suatu tempat dimana saya tak mengenal seorangpun diantara mereka. Saya merasa nggak nyaman berada disekeliling orang banyak. I want to running away and hiding myself in the brick wall, hoping no one will find me.


Saya merasa bersalah dengan sikap saya akhir-akhir ini. Saya sadar, bahwa sikap saya ini telah menyakiti dan bikin bingung orang-orang terdekat saya. Well, I didn't know why I felt like this. Every single thing happened to me these past day has driven me to down feeling.

Namun sikap tersebut timbul begitu saja tanpa bisa saya cegah. Dan ironisnya saya merasa nyaman dan semakin terlarut dalam kondisi tersebut. Maksud saya sebenarnya sederhana. Saya tak ingin lagi menyakiti hati orang-orang terdekat saya. Dengan diam, saya tidak menyakiti mereka lebih dalam. Dan jujur saja, hingga detik ini saya masih mencari jawaban mengapa saya tega menyakiti hati mereka.

Dan kemudian saya semakin merasa bersalah, when I’ve been thinking about broken heart. Broken heart is not only when someone's breaking your heart or playing with it, but sometimes also when you're breaking someone else's heart. Someone you actually love. Someone you actually care about. It’s hurt.

Now I find myself in a crossroad that keeps me standing still. I really can't move along and I don't know how to run my life. I'm stuck. I don't know how to deal with my life now. Everything just seems so blurry. I tried to cover it up, but didn’t work a lot.
Web Statistics